Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

Προτάσεις παιδικών βιβλίων


Συναισθηματική νοημοσύνη:
Τίποτα δεν μπορεί να τρομάξει μια αρκούδα. /τζιαμπιρης πυραμιδα
Κοίτα ένας δράκος! / τζιαμπιρης πυραμιδα
Το μεγάλο ααα οοο! / τζιαμπιρης πυραμιδα
Με θέλεις στην ομάδα σου;; / τζιαμπιρης πυραμιδα
Ξενοδοχείο "η χειμερία νάρκη" / τζιαμπιρης πυραμιδα
Φόρα το χαμόγελο σου/σαββαλας
Ο Ποσειδώνας και η φρουφρου/ σαββαλας
Ένας σκαντζόχοιρος λίγο τεμπελακος/ σαββαλας
Δως μου το χέρι σου/ σαββαλας.
Ένα λαιμαργο ουράνιο τοξο/ σαββαλας.
Πως θα νικήσω το θυμό μου/ χάρτινη πολη
Μια θυμωμένη τιγρη/σαββαλας
Ένας καινούριος φίλος για την ποντικινα/τζιαμπιρης πυραμιδα
Μαποιοπαπι/σύγχρονη εποχη
Ένα ταξίδι στα χρώματα /σύγχρονη εποχη
Μια χάρτινη πεταλουδα/ σύγχρονη εποχη Καλημέρα ειρηνη/σύγχρονη εποχη
Το βρωμοχωρι/κεδρος
Ο κύριος σωσιβιος χαχαχα/ σύγχρονη εποχη

Ενίσχυση δυνατοτήτων:
Ιγκι πεκ, ο αρχιτέκτονας/ψυχογιος
Τι μπορείς να κάνεις με μια ιδεα; /λιβανη
Το κίτρινο πουλακι/μικρή σεληνη

Γνωστικό περιεχόμενο:
Μια γιορτή στη γειτονιά του ηλιου/πλανητάριο Θεσσαλονίκης
Ποιος κρυώνει; /σύγχρονη εποχή
Οι ιστορίες του ουράνιου τοξου/διαπλαση
Ιστορίες που τρέχουν /πατακη
Ιστορίες της ζουγκλας/πατακη
Η εξέλιξη του ανθρώπου/μαλλιάρης παιδεία
Η εξέλιξη της ζωής/ μαλλιάρης παιδεία
Η εξέλιξη της γης/ μαλλιάρης παιδεία
Ανακαλύπτω το ανθρώπινο σώμα/ τζιαμπιρης πυραμίδα
Ο κόσμος των δεινοσαύρων/ susaeta
Στο δασος/Πατάκη

Διαχειριση δυσκολιών καθημερινότητας:
Θα μου πεις ένα όνειρο; /χάρτινη πολη
Πες μου γιατί πρέπει να κοιμηθώ; / τζιαμπιρης πυραμιδα
Πες μου γιατί δεν πρέπει να βλέπω τηλεόραση; / τζιαμπιρης πυραμιδα.
Ο πανος και το ποταμι/σύγχρονη εποχη
Ο παρλαπιπας και τα θυμωμένα παιχνιδια/χατζηλακος
Ο παρλαπιπας έχασε τα αυτιά του/χατζηλακος
Τα βιβλία της μαριας/σύγχρονη εποχη
Μια φορά ήταν... η Κολοτούμπα/καστανιώτη

Λεπτή κινητικότητα/διαδραστικά:
Πάμε μαζί πιγκουινακι/Πατάκη
Βιβλίο δραστηριοτήτων δεινοσαυροι/brain food
Δεινοσαυροι/χάρτινη πολη

Τεχνη:
Μουσική με τον μοτσαρτ/susaeta
Καρυοθραύστης/διάπλαση
Οι γάμοι της κοτας/πατακη


Για μεγαλύτερα παιδιά:
Ο προϊστορικός ζωγράφος/κεδρος
Ιστορίες πριν την ιστορία/κεδρος
Η ιστορία Γκιούλλιβερ όπως την αφηγήθηκε ο Τζοναθαν Σουίφτ/πατάκης
Μ αρέσει η φλυαρία.είναι κακό;/σύγχρονη εποχή
Σαρκοφάγος, αιμοβόρος κι αχόρταγος. Ε λύκος είμαι, δεν είμαι αρνάκι.../σύγχρονη εποχή